.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویر/ استقبال‌ پرفسور سمیعی از معاون مرکل
این نخستین هیئت اقتصادی اروپایی است که پس از اعلام جمع بندی گفتگوهای هسته ای در وین به تهران سفر می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، پرفسور سمیعی جراح برجسته ایرانی در کنار معاون امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت و سفیر ایران در آلمان از معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان استقبال کردند.

"زیگمار گابریل"، معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان روز گذشته در رأس هیاتی بلندپایه وارد فرودگاه مهر آباد تهران شدند و مورد استقبال امیر حسین‌ زمانی نیا معاون امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی ماجدی، سفیر ایران در آلمان قرار گرفت. پرفسور سمیعی جراح برجسته ایرانی نیز در جمع استقبال کنندگان حضور داشت.

بر اساس گزارشها، قرار است گابریل در این سفر با رئیس جمهور، وزرای نیرو، نفت، اقتصاد، امور خارجه و صنایع و معادن و همچنین رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار کند.

این نخستین هیئت اقتصادی اروپایی است که پس از اعلام جمع بندی گفتگوهای هسته ای در وین به تهران سفر می‌کند. عکس های مراسم استقبال از هیات آلمانی در "شانا" منتشر شده است.

 

  (تصاویر) پرفسورسمیعی در استقبال از معاون مرکل   (تصاویر) پرفسورسمیعی در استقبال از معاون مرکل   (تصاویر) پرفسورسمیعی در استقبال از معاون مرکل   (تصاویر) پرفسورسمیعی در استقبال از معاون مرکل   (تصاویر) پرفسورسمیعی در استقبال از معاون مرکل   (تصاویر) پرفسورسمیعی در استقبال از معاون مرکل

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.